به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان یزد، طی رقابتی که عصر امروز در سالن سربداران سبزوار برگزار شد، تیم سنگ آهن بافق یزد با نتیجه 28 بر 37 از تیم ثامن الحجج سبزوار شکست خورد.سنگ آهن بافق در هفته دوم لیگ برتر توانست در مقابل هپکوی اراک نام خود را به عنوان تنها میزبان پیروز این هفته ثبت کند. نماینده استان که به تازگی امسال تجربه حضور در لیگ برتر را پیدا کرده در دیدار اول خود هم مقابل نیک اندیش شهرداری اصفهان با همین نتیجه به برتری رسید و نشان داد که می تواند در پایان فصل رتبه خوبی را برای هندبال مردان یزدی ذخیره کند.