به گزارش روابط عمومی هیئت هندبال استان یزد، کلاس ارتقای مربیگیری هندبال ۳ به ۲ ویژه بانوان در یزد برگزار می شود. این دوره از 14 شهریور ماه به مدت پنج روز با حضور مدرس فدراسیون برگزار خواهد شد.