برگزاری دوره ارتقای مربیگری هندبال ویژه بانوان در یزد
به گزارش روابط عمومی هیئت هندبال استان یزد، کلاس ارتقای مربیگیری هندبال ۳ به ۲ ویژه بانوان در یزد برگزار می شود. این دوره از 14 شهریور ماه به مدت پنج روز با حضور مدرس فدراسیون برگزار خواهد شد.
+ نوشته شده در یکشنبه دهم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 14:7 توسط روابط عمومی هیات هندبال استان یزد
|
هیات هندبال استان یزد به منظور انعکاس شفاف برنامه ها و فعالیت های خود اقدام به راه انداری این پایگاه اطلاع رسانی نموده وعلاقه مندان به رشته پرتحرک هندبال، خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند جدیدترین اخبار رشته ورزشی هندبال در استان یزد را اینجا مشاهده کنند. لطفا ما را با نظرات و پیشنهادات سازنده خود یاری فرمایید.