پایان کلاس مربیگری ارتقای 3به 2 ویژه بانوان
به گزارش روابط عمومی هیئت هندبال استان یزد، کلاس مربیگری ارتقای ۳ به ۲ بانوان به مدرسی خانم مریم کریمیان در یزد با حضور ۲۰ نفر از مربیان به مدت پنج روز ، پایان یافت.
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و یکم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 8:46 توسط روابط عمومی هیات هندبال استان یزد
|
هیات هندبال استان یزد به منظور انعکاس شفاف برنامه ها و فعالیت های خود اقدام به راه انداری این پایگاه اطلاع رسانی نموده وعلاقه مندان به رشته پرتحرک هندبال، خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند جدیدترین اخبار رشته ورزشی هندبال در استان یزد را اینجا مشاهده کنند. لطفا ما را با نظرات و پیشنهادات سازنده خود یاری فرمایید.