به گزارش روابط عمومی هیئت هندبال استان یزد، کلاس مربیگری ارتقای ۳ به ۲ بانوان به مدرسی خانم مریم کریمیان در یزد با حضور ۲۰ نفر از مربیان به مدت پنج روز ، پایان یافت.