سرمربی مس کرمان: برای برد به یزد می رویم
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان یزد، محسن اخگر، سرمربی تیم هندبال مس کرمان با اشاره به بازی تیمش در هفته ششم مقابل سنگ آهن بافق یزد گفت: امیدوارم دست پر از یزد بر گردیم و این دو امتیاز حساس را بگیریم. اخگر اظهار کرد: در لیگ امسال یکی از بازیهای خوب ما با تیم سنگ آهن بافق یزد خواهد بود. امیدوارم بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد باشیم. انشاءالله دست پر از یزد بر میگردیم و این دو امتیاز حساس را هم میگیریم. وی افزود: سنگ آهن بافق یزد تیم جوان و جنگندهای در اختیار دارد. آنها دوندگی زیادی دارند. بازی با این تیم آسان نیست. اگر چه یکی از بازیکنان کلیدی حریف آسیب دیده است اما نمیتوان تصور کرد که ساختار دفاعی حریف آسیب دیده است. یزد تیم خوبی دارد و با یکی دو مصدوم نقصی در عملکرد این تیم پدید نمیآید. سرمربی تیم هندبال مس کرمان خاطرنشان کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهند مطمئن هستم میتوانیم دو امتیاز را از حریف بگیریم. چند تیم در لیگ برتر همتراز هستند و بازیهای رو در رو بسیار مهم است. ما امید زیادی به کسب مقام در لیگ برتر جاری داریم. البته رقابت بسیار سخت و پایاپایی بین تیمهای لیگ برتری وجود دارد. چهار پنج تیم هستند که همه میتوانند مدعی باشند. به هر حال ما بازی به بازی پیش میرویم.اخگر در پایان گفت: خوشبختانه لیگ برتر امسال روند برگزاری بسیار خوبی داشت. به جز هفته نخست که تیم هپکو بازی نکرد در سایر هفتهها شاهد برگزاری منظم و خوب لیگ برتر بودیم. فکر میکنم در سایر هفتهها بازیهای خوبی را شاهد بودیم.
هیات هندبال استان یزد به منظور انعکاس شفاف برنامه ها و فعالیت های خود اقدام به راه انداری این پایگاه اطلاع رسانی نموده وعلاقه مندان به رشته پرتحرک هندبال، خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند جدیدترین اخبار رشته ورزشی هندبال در استان یزد را اینجا مشاهده کنند. لطفا ما را با نظرات و پیشنهادات سازنده خود یاری فرمایید.